top of page
Search
  • بلاگ آجیلدا

۵۰ کیک تولد کودک جدید + عکس های با کیفیت

هیجان و شادی فراوانی که در جشن‌های کودکانه به چشم می‌خورد، ما را به این باور نزدیک می‌کند که سفارش کیک تولد کودک باید در نهایت دقت انجام شود. یکی از بارزترین ویژگی‌های کیک تولدهای کودکانه این است که این کیک‌ها دارای تنوع رنگی و طراحی‌های فانتزی و جالب، متناسب با سن و سلیقه کودکان هستند.

انواع کیک تولدهای کودکانه در انواع طعم‌ها و مدل‌ها قابل سفارش از قنادی‌ها و فروشگاه‌های کیک هستند. برخی از این کیک‌ها از جمله کیک تولد ساده کودکانه را والدین می‌توانند به راحتی در منزل نیز تهیه کرده و آن را تزئین کنند. برای این که بتوانید با انواع کیک تولد کودکان آشنا شوید و برترین‌ها را برای جشن تولد کودکتان انتخاب کنید، کافی است همراه ما باشید تا 50 کیک کودکانه جدید را در اختیارتان قرار دهیم. این کیک ها در واقع جزء وسایل تزیین تولد هستند.

برترین کیک تولدهای کودک:

کیک تولد کودک لگو

از آنجایی که لگو از اولین بازی‌های دوست داشتنی کودکان کم سن و سال است، می‌تواند به عنوان یکی از جذاب‌ترین تم‌های کیک تولد کودک سفارش داده شود. تنوع رنگی لگوهای فوندانتی و طعم خوب این کیک، قطعاً مورد پسند کودکان خواهد بود.




کیک سیب

سیب از سالم‌ترین میوه‌ها است و کودکان هم به این مسئله واقف هستند و این میوه خوشمزه را بیشتر از دیگر میوه‌ها دوست دارند. سفارش کیک تولد کودکانه ساده اما زیبا، با فوندانت یا عکس سیب می‌تواند ایده‌ای جالب برای جشن تولد کودکان باشد.



کیک تولد کودک خرس

طراحی یک خرس فانتزی و کودکانه زیبا با استفاده از ژله یا خمیر فوندانت بر روی کیک خامه‌ای سفید، مناسب‌ترین کیک برای جشن تولدهای کودکانه است که می‌تواند توجه کودکان را جلب کند. این کیک تولد ساده اما مورد علاقه کودکان، جشنی به یاد ماندنی برگزار می‌کند.



برای تماشای کیک کودک، بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید.

منبع:


تولدِتو، یک مجله اینترنتی تخصصی در حوزه جشن تولد می باشد. شما با کمک تولدِتو می توانید هر چه آن را برای برگزاری یک جشن تولد نیاز دارید، بدانید. تولدِتو مقالات کاربردی و جدید را در موضوعات مختلفی چون تم تولد، تزیین تولد، کادو تولد، کیک تولد و... منتشر می کند.

5 views0 comments

Recent Posts

See All

راه های افزایش عزت نفس

هر فردی زمانی لذت زندگی را تجربه می‌کند که از کارهایی که انجام می‌دهد لذت ببرد و از خود راضی باشد. طرز فکر شما در رابطه با خودتان یکی از مسائلی است که باید به اولویت اول زندگیتان تبدیل شود. چراکه برا

طراحی سایت در مشهد

این روزها تمامی بازارها در سراسر جهان تحت تاثیر یکی از قدرتمندترین ساخته‌های دست بشر قرار گرفته‌اند. اینترنت این سازه قدرتمند است که باعث شده جهان به سمت الکترونیکی شدن پیش برود. در حال حاضر خیلی از ا

Post: Blog2_Post
bottom of page