top of page
Search
  • بلاگ آجیلدا

طراحی سایت در مشهد

امروزه یکی از اصلی‌ترین روش‌های پیشرفت کسب وکارهای فیزیکی ورود به دنیای دیجیتال و بهره مندی از امکانات این فضای نا محدود است. طراحی سایت دریچه ای برای ورود به این دنیا و کسب درآمد روز افزون از فضای وب است. ما در این بخش از آژانس دیجیتال مارکتینگ دریچه ورود به این فضا را با خدمات همچون طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی و … برای شما راحت تر کرده ایم.

خدمات طراحی سایت در مشهد

تجربه، دقت، زمان و تسلط روی کار از فاکتورهای مهمی است که یک شرکت در زمان طراح سایت در مشهد باید تمامی آن‌ها را رعایت کند. تجربه حلال مشکلات در زمان بروز چالش هاست. دقت و زمان انجام کار از فاکتورهای اصلی مورد نظر کارفرمایان است از این رو ما در دریچه خدمات طراحی سایت در مشهد را با رعایت تمامی ۳ فاکتور ذکر شده در این مقاله به شما ارائه می‌دهیم. در ادامه لیستی از پکیج های طراحی سایت در مشهد را برای شما ارائه می‌دهیم.

۱. طراحی سایت ریسپانسیو ۲. استفاده از افزونه های بهینه شده ۳. سرعت لود بالا ۴. حجم دیتا بهینه سازی شده ۵. طراحی صفحات اختصاصی ۶. اتصال به درگاه پرداخت امن ۷. پشتیبانی ۶ ماه رایگان 8. طراحی سایت با قالب سفید و ترکیبی از کد‌های html و css ۹. راه اندازی سیستم مدیریت کاربران ۱۰. راه اندازی انواع فرم های نظر سنجی ۱۱. ایجاد انواع فیلترها برای مقایسه محصولات و …. ۱۱ مورد از مهم ترین موارد دخیل در طراحی سایت در مشهد را برای شما با ذکر توضیحاتی ارائه دادیم.

هزینه طراحی سایت در مشهد

به طور کلی محاسبه هزینه و ارائه آن به کارفرما در زمان طراحی سایت نمودار سینوسی را شامل می‌شود. از این رو برای طراحی سایت در مشهد نمی‌توان قیمت مشخصی داد اما فاکتورهای تعیین کننده افزایش یا کاهش تعرفه طراحی سایت در مشهد را به صورت لیست وار خدمت شما ارائه می‌دهیم. ۱. نیاز به قالب تماما سفارشی سازی شده ۲. ایجاد صفحات بیشتر نسبت به صفحات ذکر شده در قرار داد ۳. نیاز به استفاده از افزونه ای خاص ۴. طراحی فرم های دریافت اطلاعات سفارشی سازی شده ۵. اتصال به چندین درگاه پرداخت 6. دریافت گواهی E-namad و …. ۷. راه اندازی داشبورد سفارشی سازی شده 8. فعال سازی نسخه AMP هزینه پایه طراحی سایت در مشهد در هر شرکتی متفاوت است و شرکت ها با اخذ ان مبلغ خدماتی را به صورت لیست وار به شما ارائه می‌دهند. اما اجرای موارد بالا روی سایت با نظر کارفرما امکان تغییر و افزایش قیمت طراحی سایت در مشهد را بیشتر می‌کند.

طراحی سایت ووردپرسی در مشهد

همانطور که می‌دانید امروزه اغلب برای طراحی سایت شخصی و شرکتی از سیستم های مدیریت محتوا مانند ووردپرس استفاده می‌شود. پیاده سازی تمامی طرح های مد نظر کارفرما، اضافه کردن انواع فرم های نظرسنجی و دریافت اطلاعات، طراحی سفارشی سازی شده برای هر صفحه و … همگی با استفاده از صفحه سازهای مشهور ووردپرس مانند المنتور قابل اجرا خواهد بود. همچنین پشتیبانی از کدهای Html و css امکان ایجاد تغییرات ظاهری بیشتری را در طراحی سایت در مشهد می دهد.

0 views0 comments

Recent Posts

See All

راه های افزایش عزت نفس

هر فردی زمانی لذت زندگی را تجربه می‌کند که از کارهایی که انجام می‌دهد لذت ببرد و از خود راضی باشد. طرز فکر شما در رابطه با خودتان یکی از مسائلی است که باید به اولویت اول زندگیتان تبدیل شود. چراکه برا

Post: Blog2_Post
bottom of page