top of page
Search
  • بلاگ آجیلدا

طراحی سایت وکالت

طراحی سایت وکالت در مشهد باهدف بهینه شدن خدمات‌رسانی وکلا در حوز‌ه‌های مختلف در سطح شهر ایجادشده است. به‌این‌ترتیب که یک سایت وکالتی با قرار دادن فرم‌های رزرو وقت مشاوره آنلاین، قرار دادن شماره تماس و آدرس مشتریان بیشتری را خدمت‌رسانی می‌کنند. در این مقاله از شرکت تبلیغاتی دریچه به بررسی موضوع طراحی سایت وکالت در مشهد پرداخته و شمارا با مزیت‌ها و امکانات این دسته از سایت‌ها آشنا می‌کنیم.

نمونه کار‌های طراحی سایت وکالتی توسط شرکت تبلیغاتی دریچه

  • گروه حقوقی رها وکیل مهاجرتی

  • گروه حقوقی یسناوکیل

افزایش میزان جرم جنایت ، دعاوی خانوادگی، مشکلات زناشویی و … نیاز به حضور وکلا در سطح شهر و خدمات‌رسانی آن‌ها در حوزه‌های موردنیاز متقاضیان را از گذشته بیشتر کرده است. ارائه این خدمات در دفاتر وکالت به‌صورت حضوری بوده و متقاضیان با رزرو وقت قبلی به دریافت مشاوره و عقد قرا داد وکالت می‌پردازند.

خدمات طراحی سایت وکالت در مشهد

ارائه خدمات در این حوزه بسته به نیاز‌های کارفرما و خدماتی که توسط شرکت طراحی سایت در مشهد ارائه می‌شود متفاوت است. در ابتدای کار طراحی سایت وکالت در مشهد نیاز به برگزاری جلسه نیازسنجی بین متقاضی و شرکت می‌باشد. در این جلسه با استفاده از نیاز‌های کارفرما لیستی از خدمات به‌صورت پیشنهادی به آن‌ها ارائه‌شده و شرکت به دلیل کلی درباره هدف و خواسته‌های متقاضی طراحی سایت وکالت در مشهد دست پیدا می‌کند.

ابتدایی‌ترین بخش طراحی سایت، خرید دامنه و هاست اختصاصی با توجه به نیاز‌های مشتری است. پس از تهیه و اعمال تغییرات روی این بخش، تصویر ذهنی مشتری از سایت توسط طراح گرافیکی طراحی و ارائه می‌شود. در صورت تائید این بخش وارد پروسه طراحی سایت وکالت می‌شویم. پیاده سازی تمام و کمال طرح گرافیکی با استفاده از ترکیبی از کد‌های Html و Css و همین‌طور امکانات صفحه ساز‌هایی مانند المنتور در بخش دوم از این پروسه قرار می‌گردد.


طراحی صفحات اصلی، درباره و تماس با ما، صفحه‌ای برای انتشار مقالات سایت، ایجاد فرم‌های مشاوره و دریافت اطلاعات، قرار دادن لوکیشن دفتر وکالت و راه‌های ارتباطی بخش دیگری از خدمات طراحی سایت وکلا در مشهد را تشکیل می‌دهد.

طراحی سایت وکلا در مشهد با وردپرس

غالباً سیستم‌های مدیریت محتوا نقش پررنگی در بحث طراحی سایت را بازی می‌کنند. طراحی سایت وکالت در مشهد با وردپرس هم از موضوع مستثنا نبوده و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات در این حوزه با استفاده از افزونه‌های وردپرس و صفحه ساز‌هایمطرح مانند المنتور این دسته از خدمات را به وکلا ارائه می‌دهند.

هزینه طراحی سایت وکالت در مشهد

مهم‌ترین موضوع در تعیین این هزینه، شرکتی است که شما پروژه خود را با آن‌ها استارت می‌زنید. تعرفه قیمت‌ها و هزینه‌های مربوطه به شرکت‌ها بخش اصلی هزینه‌های طراحی سایت وکالت را تشکیل می‌دهند. فاکتورهای بعدی که در افزایش این نرخ تأثیر دارند، سطح خدمات و امکاناتی است که کارفرما انتظار استفاده از آن‌ها را در وب‌سایت وکالتی خود دارد. در ادامه لیستی از این امکانات که استفاده از آن‌ها افزایش هزینه طراحی سایت وکلا در مشهد را در بردارد ارائه می‌کنیم.

  1. خرید دامنه و هاست باکیفیت

  2. درخواست طراحی صفحاتی بیشتر از حد معمول

  3. طراحی فرم‌های سفارشی‌سازی شده

  4. طراحی پنل ادمین شخصی‌سازی‌شده

  5. درخواست ارائه آموزش نحوه کار با پنل ادمین پس از اتمام پروژه

  6. اتصال به درگاه بانکی در صورت لزوم

  7. دریافت نمادهای اعتماد داخلی مانند Enamad

۷ مورد از مهم‌ترین بخش‌هایی که پس از انتخاب شرکت مناسب برای طراحی سایت در افزایش هزینه‌های شما نقش دارند را به‌صورت لیست ارائه دادیم.

طراحی سایت اختصاصی وکالت در مشهد

وب‌سایت‌های وکالتی مانند وب‌سایت‌های مهاجرتی(طراحی سایت مهاجرتی در مشهد)، نیاز به طراحی شکیل‌تر و باآب‌وتاب بیشتری نسبت به سایت‌های طراحی‌شده در حوزه‌های دیگر کاری دارند. حضور مشتریان در این دسته از وب سایت‌ها و تمایل آن‌ها به استفاده از خدمات شما منوط به جذب اعتماد و داشتن تأثیری مثبت در همان نگاه اول روی مشتری است که این کار در حوزه طراحی سایت اختصاصی وکالت در مشهد قرار می‌گیرد. با طراحی منحصر به فرد، استفاده از بخش‌های آموزشی بیشتر در سایت، نمایش مجوزها، راه‌های ارتباطی و آدرس معتبر و … می‌توان به‌راحتی اعتماد اولیه کاربر را در همان ابتدا جلب کرد.


مزیت‌های طراحی سایت وکلا در مشهد

در این بخش به بررسی مزیت‌های اجرای یک پروژه طراحی سایت برای کسب‌وکار پرداخته و لیستی از قابلیت‌های مهم در این حوزه را با ارائه توضیحاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

دسترسی به خدمات بدون محدودیت زمانی

دسترسی به‌تمامی خدمات یک کسب‌وکار حضوری در ساعاتی خاص از شبانه‌روز برای مشتریان مقدور است. اما زمانی که شما خدمات خود را در فضای دیجیتال در قالب یک وب‌سایت ارائه می‌کنید، متقاضیان خدمات شما، در هر ساعاتی از شبانه‌روز قادر به استفاده از خدمات شما هستند.

جذب مشتریان بیشتر

لازم به ذکر است چون ارائه خدمات به‌صورت حضوری مستلزم حضور فیزیکی کاربر در محل است، دامنه مشتریان را محدود به منطقه و یا شهر می‌کند. اما زمانی که به‌طور مثال برای خدمت‌رسانی در حوزه وکالت سراغ طراحی سایت وکالت در مشهد می‌روید، دامنه مشتریان شما فراتر از منطقه و شهر محل سکونتتان پیش رفته و از هرکجای ایران قادر به جذب مشتری و خدمات‌رسانی هستید.

پرسنال برندیگ و کسب اعتبار بیشتر

شناخت مشتریان از برند و خدمات شما از مهم‌ترین اهداف بازاریابی برای کسب‌وکارهاست. ازاین‌رو شما با ارائه خدماتی بروز، باکیفیت و همراه با پشتیبانی به مشتریانتان علاوه بر اینکه رضایت آن‌ها را از برند خود جلب کردید، تصویر ذهنی در مخاطب ایجاد می‌کنید. همین تصویر ذهنی قدمی بزرگ در معرفی شما توسط کاربربه‌کاربری دیگر است. به همین منوال وب‌سایت شما در حوزه پرسنال برندینگ روزبه‌روز رشد کرده و متقاضیان بیشتری برای دریافت خدماتتان در وب‌سایت وکالت شما حضور پیدا می‌کنند.

در این مقاله خوانیدم….

که طراحی سایت وکالت در مشهد به چه معناست؟ با بهترین شرکت در این حوزه آشنا شده و شمارا از مزیت‌های داشتن یک وب‌سایت و حضور در فضای وب آگاه ساختیم. در ادامه به بررسی هزینه‌های مربوط به طراحی یک وب‌سایت وکالتی در مشهد پرداخته و در انتها از شما دعوت می‌کنیم هم حالا برای سفارش سایت خود با شماره ۰۹۹۳۵۷۲۷۴۱۱ تماس حاصل فرمایید.

0 views0 comments

Recent Posts

See All

راه های افزایش عزت نفس

هر فردی زمانی لذت زندگی را تجربه می‌کند که از کارهایی که انجام می‌دهد لذت ببرد و از خود راضی باشد. طرز فکر شما در رابطه با خودتان یکی از مسائلی است که باید به اولویت اول زندگیتان تبدیل شود. چراکه برا

Post: Blog2_Post
bottom of page